سخنان سردار نقدی درباره اسید پاشی اصفهان در تالار گفتمان وحدت
آدرس : استان فارس - شهرستان پاسارگاد - علی آباد کمین
این یک وبسایت با موضوع بسیج وبسیجی میباشد که علاوه بر بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید استقامت برای عموم مردم نیز قابل استفاده میباشد. شما میتوانید با عضویت در این سایت هر مطلبی که دوست دارید در همین سایت با اسم خودتان ارسال کنید.

بروز رسانی این پایگاه تا چه میزان مورد رضایت شما بوده است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 15545
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

به سایت پایگاه شهید استقامت علی آباد کمین خوش آمدید

پایگاه شهید استقامت علی آباد کمین

چاپ این صفحه
متن مورد نظر شما
تبلیغ متنی
محل تبلیغات شما در اینجا با قیمت مناسب

آمار مطالب

کل مطالب : 95
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 82
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 224
بازدید سال : 477
بازدید کلی : 15545

سخنان سردار نقدی درباره اسید پاشی اصفهان در تالار گفتمان وحدت

 

بسم الله الرحمن الرحیم


السلام علیک یا اباعبدالله
 
 
 
 
سلام علیکم، این روزها آنچه که علاوه بر داغ محرم دل مومنان را محزون کرده تحریف صریح قیام و نهضت عاشورا توسط بعضی ها است. آنهایی که ایستادگی امام در مقابل یزید زمان را تعامل و مذاکره می خوانند. آنهایی که فتنه گران شقی را با حر بن یزید ریاحی مقایسه می کنند اگر امام حسین علیه السلام تا اخرین لحظه شهادت در حال گفتگو با سپاه دشمن بود تلاش می کرد آنها را از حقانیت خود آگاه و حجت را بر آنها تمام کند این همان کاری است که در تمام این 36 سال پس از پیروزی انقلاب رهبری انقلاب کرده و مرتبا در گفتگو برای اثبات حقانیت نظام و ظالمانه بودن فشارهای مستکبران است. و نه از جنس تعامل و بده بستان و معامله برد برد با دشمن؛ آیا نعوذ بالله امام حسین ع هم در معامله برد برد با یزید بود؟
حر هیچ کشتاری نکرد مسجد خدا را مورد هجوم و سوزاندن قرار نداد. حکومت اسلامی را به آشوب نکشید راه را بر امام زمان خود بست در حالیکه در همان شرایط پشت سر امام هم نماز خواند با وجود اینکه هنوز جنایتهایی در حد خونریزیهای فتنه 88 مرتکب نشده بود خود را بخاطر بستن راه بر امام مستحق مرگ می دانست لذا چکمه ها بر گردن انداخت و خود را به خاک کشان نزد امام رساند و از او خواست یا مرا بخاطر این عمل مجازات کن و بکش و یا اذن میدان بده تا در راه تو کشته شوم. کدام فتنه گری چنین رفتاری را با ولایت داشته و بخشیده نشده ؟؟؟؟؟!؟
درد دیگر ارتکاب جنایت اسید پاشی و متهم کردن بسیج و حزب الله به چنین جنایتی است. که دروغ محض است. اگر یک بسیجی یا یک مومن که از روی کج فهمی یا تحجر می خواست چنین جنایتی مرتکب شود چرا به سراغ خانمی رفت که حجاب نسبتا موجه داشت. و پدرش 40ماه جبهه داشت؟ و از خانواده شهدا بودند. آیا این بازی روانی که با دو ضلع تروریست اسیدپاش، رسانه های بیگانه و ماهواره ای می توانست تاثیری در جامعه داشته باشد همه می دانیم که خیر.!! آنچه به این جنایت بعد روانی موثر در جامعه داد اظهار نظر غیر متعهدانه و کینه توزانه بعضی رسانه ها و شخصیتهای دولتی بود که این ماجرا را به امر به معروف و نهی از منکر و افراطی گری مذهبی نسبت دادند. دشمن هم چند هدف هم زمان را دنبال کرد 1-زدن قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس 2- برهم زدن فضای دهه اول محرم 3-مظلوم نمایی بر ای جریان لیبرال و غیر متعهد در کشور و زمینه سازی برای رای آوری در انتخابات 4-نا امن سازی فضای کشور به ویژه شهر گردشگری اصفهان و ایجاد مانع در مسیر توسعه گردشگری این استان که به شدت مورد استقبال اروپایی ها قرار گرفته است. امیدواریم که با هوشیاری بسیجیان این توطئه ها خنثی شود. البته آنچه که بجای خوشبختی است اینکه این عملیات گسترده دشمن حاکی از اثربخش بودن تلاشهای ماههای اخیر در امر به معروف و نهی از منکر است. آنها بخاطر محبوبیت روز افزون بسیج تلاش می کنند با این بازیها به آن خدشه وارد کنند ما هم با استمرار راه شهدا و ترویج جدی امر به معروف و نهی از منکر ثابت خواهیم کرد که با این بازیها خسته نخواهیم شد. و دشمن را سر جای خود خواهیم نشاند.


تعداد بازدید از این مطلب: 96
موضوعات مرتبط: عمومی و مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود